Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Sunday, December 7, 2008

perasaan ini...

assalamualaikumwbt..

entah kenapa hati ini terasa sayu bila terdengar takbir raya di surau berhampiran rumah ku..ingatan ku kuat untuk mengingati kepada 2 insan yang amat2 aku rindui sejak pemergian mereka..2kali ku sambut raya(aidil fitri&aidil adha)tanpa mak(tok mak) dan 3kali raya tanpa ayah(tok ayah)..rindu sangat2..hati sepi dan kosong sekali..tapi..aku selalu ingat kan diri ku..jika aku begini..ada org yang lagi sedih dari apa yang aku alami sekarang..tapi aku insan yang lemah..yang dahagakan kasih sayang mereka..YA ALLAh..kau cucuri rahmat ke atas roh mereka..jasa mereka x kan aku lupa..segala didikan dan kasih sayang yang mereka berikan pada ku..moga kita bertemu di taman yang indah dan kekal abadi..Insyaallah...

dari..
yang merinduimu...(T-T)

No comments: