Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Saturday, May 23, 2009

::kini aku kembali kepda MU::



wahai tuhan yang maha pemurah..

terangilah ku dgn nur iman MU
hanya engkau tempat aku berserah..
mohon magfirah di dalam syahdu
wahai tuhan yang maha pengasih
ampunilah segala dosaku
laksana buih di lautan memutih
hanyut di telan gelombang nafsu
hari-haru yang telah aku lalui
ingin ku tinggalkan terus bersemadi
ingin aku kembali
kepada fitrah insani
xsanggup ku jelajahi rimba duniawi..
bebaskan lah diriku dari di belenggu
dosa noda nafsu durjana..
terimalah taubatku ya allah
pimpinlah daku ke jalan redhaMu
moga sinarMu terangi hidup ku
didalam kegelapan
aku kan kembali pada Mu rabbi
menghadap mu ya rabbul izzati
segala ketentuan ku pasrahkan
di hujung penghayatan

No comments: