Powered By

Free XML Skins for Blogger

Powered by Blogger

Monday, June 15, 2009

~hari ni cuti...~

assalamualaikum...

seronok rasanya dapat cuti hari ni setelah letih berkerja...cewah..macam kerja berat sangat yang di lakukan tu..hehe..sebenarnya saja nak cuti hari ni sebab semalam aku xcdent..huhu...alhamdulillah xda kecederaan teruk yang berlaku..cuma motor sajalah yang mengalami patah-patah di bahagian bodynya..maaf kan aku motor kerana nyawa ku lebih penting dari engkau..aku terpaksa selamatkan diri aku dulu baru aku selamat kan kau ye..hehe..
alhamdulillah...aku redha dengan ujian yang allah beri..kifarah dosa buat ku..peringatan agar aku lebih berhati-hati..sesungguhnya allah sentiasa menguji hamba-hambanya..besar atau kecil ujian tu Dia nak melihat di mana kesabaran kita,kecekalan kita apabila menghadapi sesuatu musibah yang menimpa diri kita..alhamdulillah kerana allah masih panjangkan umur ku..
apa-apa pun lepas ni aku akan berhati-hati lagi..hehe..alamak..esok dah kerja lah...bubye...wsalam..

1 comment:

srikandi Hamzah said...

chaiyok3..!!!
umat ISLAM harus kuat..
dgn ujian yg kecil tidak mampu mematahkan semangat seorang hamba ALLAH yang mencari redha-NYA di dunia..
Di hadapanmu masih byk ujian yang menanti..